If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ми аз лично на към 3к, но по книжка max torque е 4200 на моята, така че това ще да е оптимално. Разликата в харчлъка едва ли ще да е кой знае ква а на 4200 колата вече има мощност
ми аз лично на към 3к, но по книжка max torque е 4200 на моята, така че това ще да е оптимално. Разликата в харчлъка едва ли ще да е кой знае ква а на 4200 колата вече има мощност
Аз на 2000-2500 превключвам и разликата е около 1.5 литра на градско ако превключвам на 4000 оборота.. Като ако не бързаш колата спокойно може да се вдижи и с малко под 2000 оборота..
Аз на 2000-2500 превключвам и разликата е около 1.5 литра на градско ако превключвам на 4000 оборота.. Като ако не бързаш колата спокойно може да се вдижи и с малко под 2000 оборота..
да ама аз съм на газ
а то на 2к няма мошност знаеш как е...
Какви са тея превключвания на по 2000 об. с бензините, бе Аз превключвам на толкова при спокойно каране Освен това за бензина това не е оптимален режим по отношение на разхода
То затова харчат толкова тея бензинови алфи - карат се или с под 2000 оборота, или над 4500
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
ми аз лично на към 3к, но по книжка max torque е 4200 на моята, така че това ще да е оптимално. Разликата в харчлъка едва ли ще да е кой знае ква а на 4200 колата вече има мощност
колега, поздравления за салона
колко ти излезе удоволствието
ми аз лично на към 3к, но по книжка max torque е 4200 на моята, така че това ще да е оптимално. Разликата в харчлъка едва ли ще да е кой знае ква а на 4200 колата вече има мощност
колега, поздравления за салона
колко ти излезе удоволствието
благодаря ))
еми имайки предвид че великия и неповторим монтажист съм аз и че плата за салона не съм го плащал ... незнам точно
значи калъфите за седалките са около 50 лв. - поръчка (но никога няма да ви пратя при тия да си дадете парите )
там още някой и друга дреболийка като скоростен лост и тн. значи под 100 лева )
задните кори +30 кинта значи около 130 (без плата)
но работата е ужасна заигравка. сега замислям да търся седалги от GTV на няква прилична цена и да ги дам да ги тапицират да стане баш както си трябва, но ше видя
Какви са тея превключвания на по 2000 об. с бензините, бе Аз превключвам на толкова при спокойно каране Освен това за бензина това не е оптимален режим по отношение на разхода
То затова харчат толкова тея бензинови алфи - карат се или с под 2000 оборота, или над 4500
Право им го каза Доста са заблудени, че като превключват на около 2000, карат икономично. А то е точно обратното
Comment